Nowy
Zamek hotelowy TAYAMA TLZ5600
Przeznaczenie produktu | Hotele i apartamenty pod wynajem |
Obszar zastosowań | Tylko wewnątrz pomieszczeń |
Kontrola dostępu | Tylko karty |
Sposób programowania | Przez oprogramowanie na komputerze, wymaga programatora kart |
Rodzaj | karty zbliżeniowe |
Standard działania | Temic 5567 / 5577 |
Odległość odczytu karty | do 3 cm |
Szybkość odczytu karty | poniżej 1 sek. |
Pamięć zdarzeń | 250 zdarzeń |
Awaryjne otwarcie kluczem | Tak (wkładka na klucz + 3 klucze w komplecie) |
Zasilanie | 4x bateria LR6 (typ AA) |
Temperatura pracy | od -10°C do +50°C |
Certyfikat p.poź. | EI 30 |
Materiał wykonania | Stal nierdzewna |
Montaż | Zalecany do nowych drzwi (opcjonalnie do istniejących drzwi) |
Gwarancja | 12 m-cy |
Zamek do obiektów hotelowych, oznaczenie oryginalne producenta TLZ5600P. Jeden z popularniejszych zamków hotelowych stosowanych w Polsce, zalecany do montażu w nowych drzwiach przygotowanych otworowo, lub w istniejących po ich przygotowaniu wg schematów otworowania. Zamek objęty jest 12 miesięczną gwarancją i współpracuje z kartami zbliżeniowymi w standardzie Temic 5567 lub Temic 5577.
Zamek pracuje w trybie off-line, tzn. że zasilany jest bateriami (żywotność baterii ok. 1,5-2 lata) i nie wymaga żadnego okablowania, pozwala na pracę w systemie jednego klucza, tzn. że za pomocą jednej karty można poruszać się po całym hotelu (zależnie jakie uprawnienia nadamy danej karcie).
Zapewniamy Państwu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych produktów oraz usługi dodatkowe jak montaż, programowanie i szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania.
Wszystkie produkty z naszej oferty możesz kupić do samodzielnego montażu, lub zlecić montaż nam. Mamy ponad 10 letnie doświadczenie w montażu i serwisowaniu zamków na karty
Ponieważ karty są kodowane tylko na czas meldunku gościa, np. na 3 doby i będą działać tylko do końca dobry hotelowej w dniu wyjazdu np. do godz. 11:00. Nie ma ryzyka że zgubiona lub nie zwrócona przy wymeldowaniu karta zostanie wykorzystania do nieuprawnionego wejścia do pokoju po czasie meldunku.
Tak, nawet bardzo. Sprowadza się to wybrania w programie pokoju do którego chcemy zameldować gościa, wybrania daty do kiedy obowiązuje meldunek i tyle. Opcjonalnie możemy wybrać dodatkowe pomieszczenia do których gość ma mieć prawo wstępu, np. narciarnia, SPA, basen, winda, itp. Wystawienie karty zajmuje kilka sekund.
Jak najbardziej, każda karta może być dowolną ilość przeprogramowywana, tzn. że dzisiaj jest kartą dla gościa hotelowego do pokoju 108, a jutro może służyć do otwierania innych zamków przez innego gościa hotelowego lub personel hotelowy.
Oczywiście, wykonujemy nadruki w odcieniach szarości (min. 30 kart). Nadruk w odcieniach szarości ogranicza się przeważnie do logo hotelu i/lub danych adresowych. Nie zalecamy drukowania nr pokoju na karcie, ponieważ karty są programowane na etapie ich wydania i za każdym razem mogą być przypisane do innego pokoju.
Do takich do jakich nadasz im uprawnienia, np. gość hotelowy ma dostęp tylko do pokoju nr 108 i np. wejście do SPA. Personel sprzątający ma dostęp np. do wszystkich pokoi hotelowych, biura, itp., ale nie ma dostępu do magazynu, serwerowni, itd.
Oczywiście. To od Ciebie zależy komu do jakich pomieszczeń nadasz uprawnienia. Kartą można nawet otwierać szafki basenowe, szafki w narciarni, drzwi wejściowe do hotelu, włączać prąd w pokoju, itp.
Tak, indywidualnie możesz zaprogramować każdą kartę na kilka sposobów, np. karta gościa, karat personelu (większe uprawnienia niż kara gościa), karta menagera, karta master (otwiera wszystkie zamki i zawsze, bez względu na inne zdarzenia). Każdą kartę możesz również zaprogramować w sposób specjalny np. jako karta konferencyjna. Użycie takiej karty wprowadza zamek w tryb "stale otwarty" i zachowuje się on jak zwykła klamka do drzwi, tzn. można wchodzić i wychodzić bez użycia kart (np. na czas zebrania, konferencji), ponownie użycie tej karty przełącza zamek w tryb domyślny "dostęp tylko na karty".
Tak, np. personel sprzątający ma dostęp do wszystkich lub wybranych pokoi hotelowych, przez całą dobę lub np. tylko w godz. 10:00 - 18:00, żeby nie budzić za wcześnie gości i nie przeszkadzać im pod wieczór. W większych hotelach można podzielić obowiązki personelu i pokojówce nr 1 nadać uprawnienia tylko do pokoi na I i II piętrze, pokojówce nr 2 na III piętrze, itd.
Oczywiście że tak. Każdy zamek zapamiętuje 250 ostatnich zdarzeń, tzn. przez kogo i o której godzinie był otwierany, tzn. którą kartą został otwarty. W przypadku np. reklamacji gościa hotelowego że zginęło mu coś z pokoju, można odczytać zdarzenia i przejrzeć historię kto i kiedy wchodził do pomieszczenia. Później wystarczy przejrzeć monitoring wideo, z dnia i godziny w którym miały miejsce wejścia do pomieszczenia i zweryfikować ewentualne reklamacje gościa.
Wystarczy wygenerować w systemie duplikat zgubionej karty i przyłożyć ją do zamka. Zamek automatycznie zablokuje dostęp dla zgubionej karty i będzie wpuszczał tylko duplikat. Jeżeli zgubiona karta się odnajdzie to będzie można ją ponownie użyć, ale tylko po ponownym zaprogramowaniu na recepcji hotelowej.
Tak, każdy zamek posiada od środka tzw. motylek, po przekręceniu którego zamek przechodzi w tryb "nie przeszkadzać". Oznacza to że personel sprzątający nie będzie miał wstępu do pomieszczenia, ale np. karta menagera hotelu czy karta master otworzy zamek nawet w trybie "nie przeszkadzać".
Nawet bardzo, przy wdrażaniu zamków każdemu hotelowi nadawana jest indywidualna autoryzacja. Wszystkie zamki będą działały tylko w obrębie tej autoryzacji, a dodatkowo tylko na kartach wstępnie kodowanych przez producenta, tzn. że nie ma możliwości użycia karty nieautoryzowanej. Zabezpiecza Cię to przed próbą wygenerowania karty poza systemem. Dodatkowo każda nowa karta przy pierwszym użyciu integruje się z Twoim i tylko Twoim obiektem, oznacza to że raz użytej karty w Twoim hotelu nie można użyć w innym hotelu który posiada takie same zamki, i odwrotnie. Nie ma więc ryzyka że hotel obok posiadający identyczne zamki użyje swoich kart w Twoim hotelu.
Zamki nie wymagają żadnego okablowania i żadnego fizycznego połączenia z recepcją (miejscem wydawania kart dla gości). Wszystkie informacje, tj. do którego zamka i w jakim okresie czasu gość ma dostęp, zapisywane są na karcie programowanej w recepcji hotelowej .
Zamki pracują w trybie off-line i zasilane są z baterii, które wystarczają przeważnie na ok. 1,5 - 2 lat pracy. W przypadku słabych baterii, zamek sygnalizuje ostatnie 100 wejść odpowiednim sygnałem, co personel sprzątający przekazuje menagerowi obiektu, że w zamku X kończą się baterie. Sygnalizacja słabych baterii pojawia się średnio na 1-2 tyg. przed ich rozładowaniem.
Tak, każdy zamek posiada w zestawie specjalną wkładkę na klucz + 3 fizyczne klucze, do awaryjnego otwierania np. po rozładowaniu baterii i nie wymienieniu ich w odpowiednim czasie.
Oczywiście, zamki posiadają certyfikat CE oraz p.poż. EI30, wykonany zgonie z obowiązującą w Polsce normą PN-EN 1363-1:2012 oraz PN-EN 1634-1:2014.
Do wyjścia z pomieszczenia nie trzeba używać kart wystarczy nacisnąć klamkę, karty obowiązują jedynie do wejścia. Jest to konieczne ze względów przepisów p.poż. i ewakuacji na wypadek pożaru.
Doświadczenie w zamkach hotelowych budujemy nieprzerwanie od 2005r. Zapewniamy Państwu kompleksową obsługę w zakresie zamków hotelowych oraz sprzętu dodatkowego. Oferujemy sprzedaż, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych produktów, a także montaż, programowanie i szkolenie na terenie całego kraju. Wszystkie usługi wykonujemy samodzielnie, nie zlecając niczego na zewnątrz, co gwarantuje Państwu najlepszą cenę, gwarancję sprawnej i szybkiej obsługi oraz uniknięcie niepotrzebnych problemów w przypadku przerzucania zadań między poszczególnymi firmami i podwykonawcami.
Zadzwoń lub napisz do nas, na pewno na nie odpowiemy, tel. 77 4577-599
UWAGA!!!
Do programowania kart wymagany jest programator kart Tayama wraz z oprogramowaniem.
Odczyt kart zbliżeniowych jako kart dostępu | |
Obsługa nieograniczonej ilości kart w ramach jednej bazy | |
Wydawanie kart gościom hotelowym oraz zarządzenie kartami dostępu dla pracowników, odbywa się z poziomu oprogramowania na komputerze | |
Idealne rozwiązanie dla obiektów hotelowych, możliwość zaprogramowania karty w obrębie doby hotelowej np. karta działa do godz. 11:00 do ostatniego dnia meldunku. | |
Działa w systemie jednego klucza, możliwość przypisania karty do dowolnej ilości zamków, tzn. że 1 kartą możesz otwierać wszystkie drzwi (karta dla gościa hotelowego drzwi do pokoi + 9 stref) | |
Sygnalizacja dźwiękowa i świetlna typowych zdarzeń, np. niski poziom baterii, brak dostępu (niewłaściwa karta), itp. | |
Zasilanie bateryjne, baterie wystarczają średnio na 2 lata pracy (ukryte w szyldzie wewnętrznym klamki) | |
Zamek posiada wewnętrzny bufor zapamiętujący ostatnich 250 zdarzeń, przez kogo i kiedy był otwierany (do odczytu zdarzeń wymagany jest przenośny adapter bluetooth) | |
Rozwiązanie dedykowane do obiektów hotelowych, zajazdów wynajmujących pokoje gościom oraz apartamentów na wynajem, posiadającym od kilku do kilkuset pomieszczeń wymagających kontroli dostępu | |
Wysoka jakość wykonania, obudowa ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z wkładką na klucz do awaryjnego otwierania | |
Oprogramowanie w języku polskim oraz rysunki techniczne do wykonania otworowania drzwi |
Zamawiając zamek na karty zbliżeniowe należy zwrócić uwagę na sposób otwierania drzwi, tzn. czy otwierają się one do środka pomieszczenia czy na zewnątrz, oraz po której stronie drzwi jest klamka. Najlepiej posłużyć się rysunkiem poniżej.
UWAGA!!! Do określenia potrzebnego kierunku zamka, należy zawsze obserwować drzwi od strony korytarza, tj. wejścia do pokoju.
Zamek hotelowy TAYAMA TLZ5600 wymaga do montażu drzwi przygotowanych otworowo na etapie produkcji, wg załączonej poniżej specyfikacji. Można go też zamontować w już posiadanych drzwiach po dokonaniu otoworowania wg schematu do pobrania na samym dole strony.
Zamek nadaje się idealnie do każdych nowo zamawianych drzwi, jednak przy zamawianiu drzwi należy zaznaczyć żeby producent wyotworował je zgodnie z załączoną poniżej specyfikacją. Mogą to być drzwi o grubości całkowitej od 40-65mm a nawet więcej (kwestia dłuższych śrub montażowych), zarówno przylgowe jak i bezprzylgowe, standardowe lub p.poż. W cieńszych drzwiach niż 40mm mogą być potrzebne podkładki, do nabycia oddzielnie w dziale akcesoria.
Ten zamek możesz zamówić z montażem. Jesteśmy w stanie zamontować go w nowych przygotowanych otworowo lub istniejących drzwiach drewnianych/drewnopodobnych. Posiadamy specjalną maszynę umożliwiającą wyfrezowanie wszystkich otwór bezpośrednio na obiekcie, bez potrzeby demontażu drzwi.
Porównanie zamków bezprzewodowych, przewodowych oraz systemu kluczy master-key. Sprawdź zalety i wady każdego z rozwiązań.
Szukasz zamków na karty, ale nie wiesz które będą dla Ciebie najlepsze? Na co zwracać uwagę przy wyborze zamka? Odpowiadamy na to i inne pytania.
09/10
Jedna karta zamiast pęku kluczy! Nieograniczone możliwości dostępu do wszystkich pomieszczeń w biurze, zakładzie pracy lub hotelu. Dostęp tylko do pomieszczeń do których mamy uprawnienia, a wszystko automatycznie rejestrowane, z możliwością odtworzenia do 500 ostatnich zdarzeń, przez kogo i kiedy dane pomieszczenie było otwierane.
18/08
Opisujemy różnice między zamkami hotelowymi a biurowymi, zalety i wady oraz porównanie obu rodzajów zamków na karty.
15/08
13/10